آهنگ وشعر موسیقی کردی

موسیقی کردستان-

آهنگ وشعر موسیقی کردی

موسیقی کردستان-

گۆرانی: غه‌زال

يكشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۳۰ ب.ظ
برای دانلود آهنگ اینجا کلیک کنید
ئه‌ی غه‌زاڵی چاو که‌ژاڵ،
 ئاسکی سووکی گه‌ردن به خاڵ،
 غه‌زاڵ
دنیا بێ بە دڕک و داڵ،
 دێم له شوێنت وێنەی عەواڵ،
 غه‌زاڵ
کێوان بە کێوان، یاڵ بە یاڵ،
  کۆڵان بە کۆڵان، ماڵ بە ماڵ،
 غە‌زاڵ
غە‌زاڵ غە‌ریبم، شێت و دێوانه،
 بە تەنیا و بێکەس، بە جێم مێلانە،
 غه‌زاڵ
گیانی من، ژیانی من،
 هێز و هەست و تەوانی من،
 غەزاڵ
هه‌ر تۆی رۆح و ره‌وانی من،
 مەبستی سەر زوبانی من،
 غەزاڵ
گیانێکە ژیانێکە،
 گۆشت و ره‌گ و سقانێکە،
 غەزاڵ
مابێتم نیوه گیانێکە،
 خوەری لچ کەڵک و بانێکە، 
غەزاڵ
غەزاڵ غەریبم،شێت و دێوانە،
 بەتەنیا و بێکەس بە جێم مێلانە
غه‌‌زاڵ
مامۆستا عه‌باس که‌مه‌ندی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۶
محمد فایق مجیدی

گۆرانی: غه‌زال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی